مگه تو:

♥دنيای شيرين من♥







 مگه توخودت نگفتی که کنارمن میمونی/خیلی گفتن بی توبودن بازبون بی زبونی

عزیزم یادت بمونه خیلی بدکردی و رفتی/به توعادت کرده بودم اماتورفتی که رفتی

منه ساده فکرمی کردم که به آرزوم رسیدم/این همه به پات نشستم از تو هیچ خیری ندیدم

باشه من میرم ولی تو به خداتنهامیمونی/نگرانتم نباشم به خداخودت میدونی

باشه من میرم ولی تو چشم به راه من نباشی/قلب ساده وصبورم بایدازعشقت جداشی

اخرقصه ی ماهم عاقبت که زیروروشد/کی فکرمیکردکه نباشی دل من بی آبرو شد

باورش سخته هنوزم اگه تونباشی پیشم/کی دردمنومیفهمه وای دارم دیوونه میشم

وقتی که صدات به گوشم میرسه اتیش میگیرم/وقتی تونباشی پیشم باکی من اروم بگیرم

ازهمون روزی که رفتی دارم ازغصه میمیرم/ازهمه مردم این شهر هی سراغتو میگیرم

ازهمون روزی که رفتی قاب عکستومی بوسم/تواونجاغریبی اره منم این گوشه میپوسم

عاشقه یه عمره توروازیادش نبرده/یه روزبرمیگردی امامیشنوی فلانی مرده…



نظرات شما عزیزان:

سیاوش
ساعت20:20---6 آبان 1391
سلام چه وب عالی داری بهت تبریک میگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima